SergeJembatan boarding logistikBolehkah kerja bawah tanah dijalankan

  • masa pelepasan:2024-04-20 23:14:12
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:565
  • Penerangan pantas:

    Serge,Jembatan penerbangan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform peny

Kandungan artikel

Jembatan penerbangan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertakan dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, menjadikan ia mudah bagi forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja. Pipa besi bentuk khas dan silinder minyak yang tahan memakai ketepatan tinggi digunakan. Bahan jadual: anti slip (mata)

Pengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.

SergeWhen the boarding axle is far away from the frame, the rod moves downward to open the air release valve, and the air in the air spring is atmospheric, and the body and frame then reduce to the original value. Paksi pengangkutan udara dua atau berbilang paksi juga boleh ditangkap pada paksi tunggal atau berbilang apabila dimuatkan atau dimuatkan sebahagian, yang boleh melindungi ban yang ditangkap. Sekaligus mengurangi panduan yang salah semasa mengurangi pakaian ban pada paksi lain. Selain itu, terdapat kesan positif lain semasa proses pemandu. Di satu sisi, ia menghasilkan kekuatan stabil yang sesuai apabila dimuatkan dan dimuatkan sebahagian, dan di sisi lain, ia meningkatkan penyekapan peluru pemandu.

Ada plat penukaran di at as dek jambatan, yang ditempatkan di tepi kereta untuk memastikan transisi licin antara laluan dan kereta.

BolderajaAda plat penukaran di at as dek jambatan yang ditempatkan di tepi kereta untuk memastikan transisi licin antara laluan dan kereta.

Alasan untuk turun secara alami dari platform mengangkat jambatan naik hidraulik ialah valv satu arah bocor, dan silinder minyak bocor. Solusi: Periksa valv satu arah dalam kumpulan valv. Jika tanah ditemui di permukaan penyegelan valv tunggal,SergeBridge boarding of aluminum alloy, bersihkan valv satu arah. Semak jika valv penurunan mempunyai kuasa. Jika ada kuasa, tembak valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Apa konfigurasi yang digunakan untuk jambatan boarding hidraulik? Komponen konfigurasi jambatan boarding tetap yang sama dihasilkan dan dihasilkan oleh pembuat berbeza, dan terdapat perbezaan dalam kualiti dan harga. Jika perusahaan memilih untuk murah dan menggunakan jambatan boarding harga rendah, ia menyimpan kos, mengabaikan kualiti menggunakan jambatan boarding, dan juga meletakkan bahaya tersembunyi untuk penyelamatan masa depan. Anda boleh memilih mengikut keperluan penggunaan anda sendiri


SergeJembatan boarding logistikBolehkah kerja bawah tanah dijalankan



Tujuan jambatan boarding bimbit: jambatan boarding bimbit terutama digunakan untuk menyelesaikan masalah forklift tidak dapat langsung naik trak untuk memuatkan dan memuatkan barang, memerlukan pengendalian sekunder manual, yang menghabiskan masa dan sukar. Ia juga digunakan untuk memuatkan platform, platform memuatkan, platform memuatkan bekas, dan sebagainya.

Minyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi, segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah. Pembuat paksi profesional menjamin kualiti, perkhidmatan, dan kualiti. Selamat datang untuk bertanya dengan telefon

Apabila kita beroperasi jambatan naik tetap, kita perlu belajar lebih banyak tentang operasi dan penggunaan tabu jambatan naik tetap. Ini akan membantu kita mengendalikan jambatan boarding tetap dengan lebih tepat, sementara memperhatikan tabu untuk mencegah ralat dan memastikan selesai kerja.

Honesty is the foundationLangkah-langkah pencegahan semasa menggunakan jambatan naik hidraulik berharap akan membantu anda.

Apabila ia berkaitan dengan jembatan naik hidraulik tetap, saya percaya

Persekitaran kerja spesifik jambatan naik.


SergeJembatan boarding logistikBolehkah kerja bawah tanah dijalankan



Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.

Perbaikan kualitiAlasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar,SergeAngkat dan turunkan jambatan naik, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Apabila menyala dan memotong jambatan boarding bergerak,SergeJembatan boarding tetap, kasut dengan paku besi atau kasut canvas tidak patut dipakai, sarung tangan terpisah tidak boleh kurang dari mm, dan bahan-bahan mentah yang digunakan untuk memproduksi patut menjadi kulit lembut atau kanvas.

Apa konfigurasi yang digunakan untuk jambatan boarding hidraulik? Komponen konfigurasi jambatan boarding tetap yang sama dihasilkan dan dihasilkan oleh pembuat berbeza, dan terdapat perbezaan dalam kualiti dan harga. Jika perusahaan memilih untuk murah dan menggunakan jambatan boarding harga rendah, ia menyimpan kos, mengabaikan kualiti menggunakan jambatan boarding dan juga meletakkan bahaya tersembunyi untuk penyelamatan masa depan. Anda boleh memilih mengikut keperluan penggunaan anda sendiri

SergeAda plat penukaran di at as dek jambatan, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi dan operasi jujur!

Jembatan penerbangan tekan hidraulik boleh dibawa: Ia adalah jenis yang digunakan secara luas, sesuai untuk tempat dimana muatan, muatan, dan pengangkutan tidak ditetapkan atau bergerak; Jembatan penerbangan tekanan hidraulik bergerak: sesuai untuk barang yang tetap dan tidak bergerak seperti port, platform kargo, gudang, dll.


SergeMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat SergeJembatan boarding logistikBolehkah kerja bawah tanah dijalankan memberi anda SergeJembatan boarding logistikBolehkah kerja bawah tanah dijalankan oleh syarikat kami, perkhidmatan SergeJembatan boarding logistikBolehkah kerja bawah tanah dijalankan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SergeJembatan boarding logistikBolehkah kerja bawah tanah dijalankan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SergeJembatan boarding logistikBolehkah kerja bawah tanah dijalankan. SergeJembatan boarding logistikBolehkah kerja bawah tanah dijalankan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SergeJembatan boarding logistikBolehkah kerja bawah tanah dijalankan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!